Saturday, August 20, 2011

Nieuwe Webshop voor Klarinetmuziek

De klarinetmuzieksite heeft een compleet vernieuwde webwinkel voor klarinetmuziek en partituren. Ik vond er letterlijk duizenden partituren voor klarinet, en men kan filteren op componist, moeilijkheidsgraad, zoekwoorden, titel en bezetting:

  • Methodes en Studies voor klarinet
  • klarinet solo
  • klarinet en piano
  • 2 of meer klarinetten
  • klarinettenkwartet
Ik heb net een werkje besteld, betaling loopt ofwel via creditcard ofwel via paypal, naar keuze. Ging zeer vlot, download van het gekochte werk kan onmiddellijk via de site of via de e-mail die ik kreeg toegestuurd.

Het is in ieder geval de meest uitgebreide bibliotheek voor klarinetmuziek die ik ken, het enige minpuntje vond ik het watermerk dat centraal op de partituur stond. Voor mij toch wel wat storend, maar kom... Zeker uitproberen!

1 Comments:

At October 23, 2011 at 8:46 AM, Blogger Mary said...

Bedankt voor de tip, ik heb net de website voor klarinetmuziek en klarinetpartituren bezocht, heel veel keus en gemakkelijk te downloaden. betaling en download gebeurt zeer vlot.

 

Post a Comment

<< Home